Pokaż wyniki od 1 do 14 z 14

Temat: Corsa 1.2 2003r vs. Ibiza 1.9 TDI 2006r.

  1. #1
    ar0
    Gość

    Domyślnie Corsa 1.2 2003r vs. Ibiza 1.9 TDI 2006r.

    Witam,

    Na początku chciałem zaznaczyć, że jestem laikiem jeśli chodzi o tematykę samochodów. Poszukuję auta w granicach 12tys. Znalazłem takie oto ogłoszenia, czy mogę prosić o opinie i ewentualne porady?

    http://otomoto.pl/opel-corsa-bezwypa...C24571696.html

    http://otomoto.pl/seat-ibiza-1-9-tdi-C24663917.html

    Ibiza ma zaskakująco niski przebieg no i cenę jak na ten rocznik. Kolega przestrzegał mnie że Ibiza to diesel i trzeba by bardzo dokladnie sprawdzic w serwisie bo w razie awarii to koszty np. wtryskow sa bardzo duze.

    Auta potrzebuję raczej do jazdy po mieście, 1-2 w miesiącu trasa ok. 500km.

    Z góry dziękuję

    P.S.
    Oczywiście przed kupnem zamierzam sprawdzić autko w serwisie ale proszę Was o fachową opinię, żeby nie tracić zbędnie czasu i kasy na diagnostykę.

  2. #2
    Kris75
    Gość

    Domyślnie

    Eeeeee... Zostawiam link do tej Ibizy dla przestrogi. Bo mam nadzieję, że żartujesz z nią.
    Jak myślisz, czemu nie ma telefonu?


  3. #3
    ar0
    Gość

    Domyślnie

    Dlatego właśnie Was pytam nawet mnie wydało się podejrzane. Co myślicie o Corsie?

  4. #4
    Kris75
    Gość

    Domyślnie

    Corsa wygląda bardzo sensownie i po prostu ładnie - może być dobra oferta.
    Co do Ibizy - jest to wałek po prostu. Nie ma sensu się głębiej nawet wpatrywać w zdjęcie.

    BTW - na przyszłość - jedno auto - jeden temat. Łatwiej o porządek dbać

  5. #5
    ar0
    Gość

    Domyślnie

    Dzięki!

    p.s.
    Jasne, zapamiętam

  6. #6
    Znawca tematu Avatar Lukas.s
    Zarejestrowany
    lut 2012
    Postów
    2,634
    Podziękowano Thanks Given 
    284
    Podziękowano Thanks Received 
    0
    Podziękowano
    _______
    Siła Reputacji
    15

    Domyślnie