Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 15 z 19

Temat: Skoda Octawia 1,6 z lpg czy Audi A4

  1. #1
    katjusza81
    Gość

    Domyślnie Skoda Octawia 1,6 z lpg czy Audi A4

    Witam
    Szukam samochodu, którego koszt byłby w granicach 30-32 tys. Musi to być auto oszczędne, co dzień dojeżdżam do pracy 50km w jedną stronę i jak najmniej awaryjne. znalazłam takie dwie oferty które mnie zainteresowały ale sama nie wiem, czy jest tu jakiś haczyk...

    http://otomoto.pl/skoda-octavia-1-6-...ml#description

    Skoda niby idealna, z lpg - co bardzo mi odpowiada. Właściciel twierdzi że jeździ nim od niecałego roku i nie podoba mu się automatyczna skrzynia biegów. Wcześniej kupił od kogoś z W-wy a ten z kolei sprowadził je z Niemiec w 2008r - wtedy też założył lpg. Więc byłabym 4 właścicielem.....

    http://otomoto.pl/audi-a4-1-8-turbo-...C21914679.html

    Audi wydaje mi się za idealne... no i ten przebieg...oczywiście oryginalny
    Nie znam się kompletnie na samochodach więc łatwo mozna mnie nabrać.
    W związku z tym mam pytanie do Państwa: na co zwracać uwagę, o co pytać, jak już pojadę te auta oglądać?
    Z góry dziękuję za wskazówki i opinie

  2. #2
    Znawca tematu Avatar carl23
    Zarejestrowany
    wrz 2010
    Skąd
    WL
    Postów
    3,476
    Podziękowano Thanks Given 
    356
    Podziękowano Thanks Received 
    0
    Podziękowano
    _______
    Siła Reputacji
    17

    Domyślnie

    Audi przeczy wizjom o oszczędności, czy to w eksploatacji czy spalaniu Skoda-jak skoda, wg mnie za szybko zmienia właścicieli i w nieodpowiednich miejscach szukasz auta.

  3. #3
    katjusza81
    Gość

    Domyślnie

    hmmmmm.... więc gdzie mam szukać

    Myslałam tez nad Mazda 3 z ok.2005/6 roku, ale jak założę gaz, i będę musiała wozić koło zapasowe to mi wózek do bagażnika nie wejdzie

  4. #4
    Znawca tematu Avatar carl23
    Zarejestrowany
    wrz 2010
    Skąd
    WL
    Postów
    3,476
    Podziękowano Thanks Given 
    356