Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 15 z 16

Temat: Samochód dla przedstawiciela.

  1. #1
    pawel_tzk
    Gość

    Domyślnie Samochód dla przedstawiciela.

    Zakładam ten wątek na prośbę mojego przyjaciela, który podjął pracę jako przedstawiciel handlowy, niestety z własnym autem. Porusza się w niewielkim okręgu, planowane roczne przebiegi ok. 35k km. Budżet 20k pln. Na celowniku Honda Jazz II gen. (szczerze przyznam że ta propozycja trochę mnie zmierziła bo kolega ma ponad 190cm wzrostu, a jako taki komfort podróżowania warto by zachować). Niestety w tym segmencie aut jestem zielony stąd moja prośba o wszelkie sugestie i porady.

  2. #2
    Kris75
    Gość

    Domyślnie

    Jeśli ma mieć swoje auto to niech patrzy za czymś raczej do 10-13 tys zł maksymalnie. Pieniędzy za eksploatację auta mu nikt nie zwróci, a jak biznes źle pójdzie to zostanie z wyjeżdżonym gratem.
    Moje typy: Opel ASTRA/VECTRA, VW GOLF IV. Wersje kombi, z podstawowymi motorami BENZYNOWYMI oraz instalacją LPG.

  3. #3
    pawel_tzk
    Gość

    Domyślnie

    W tym momencie porusza się passatem b3 1.8 lpg, jako że jego biała strzała ma najlepsze lata za sobą, zdecydował się na zmianę. Twoje propozycje są ciekawe, tylko że te 75 km w podstawowych wersjach.. hmm jeszcze kilka razy napiłbym się z nim wódki, a tak nie wiem czy zawału nie dostanie podczas próby wyprzedzania czegoś większego niż skuter. Wiadomo w tych pieniążkach nie ma co wybrzydzać, ale z tego co widzę nastawił się na coś mniejszego i świeższego. Aha i o dziwo bez lpg, (ma już dość), powyliczał, powyliczał i wyszło mu że niech nowy nabytek spala nawet te 7-8 litrów to wyjdzie na swoje (gabaryty samochodu wydają się dosyć istotne z tego względu). Limit wydatków na paliwo to 1800pln miesięcznie. Do tej kwoty dostaje zwrot z firmy.

  4. #4
    Znawca tematu Avatar tradelux
    Zarejestrowany
    paź 2010
    Skąd
    Katowice, Kraków
    Postów
    5,568
    Podziękowano Thanks Given 
    91