Inspektor: marcingaw

Rejon: Małopolska

Witam,

Chciałem zaoferować swoją pomoc w postaci wiedzy i doświadczenia podczas zakupu auta. Jestem technikiem-mechanikiem, długo współpracowałem z lakiernikiem/blacharzem gdzie widziałem wiele, dzięki temu zdobyłem wiedzę praktyczną, a nie teoretyczną jak większość osób. Wiem jak wygląda poprawnie wykonana naprawa blacharska, a jak nieudolne starania. Dodatkowo wspieram fora internetowe w szczególności marki BMW, (nie ukrywam iż przy tej marce "czuje się najlepiej") gdzie czynnie pomagam w codziennych problemach z tymi pojazdami.

Znam rynek aut używanych i wiem jak trudno jest znaleźć, a co dopiero kupić dobre i bezpieczne auto. Stąd moja oferta… Inspekcję na terenie Krakowa wykonuję osobiście. Oglądam pojazdy rzetelnie, obiektywnie,tak jakbym chciał kupić auto dla siebie. Po oględzinach piszę raport, przeważnie tego samego dnia klient otrzymuje go w postaci pliku pdf/.doc, oraz paczki ze zdjęciami. Do każdego zlecenia podchodzę indywidualnie, bazuje na własnej wiedzy którą zdobywałem przez wiele lat, jak i sprzęcie elektronicznym który jest jedynie dopełnieniem. Aby jakość inspekcji była na najwyższym poziomie dysponuję miernikiem lakieru (który ma potwierdzić to co widzi "oko"), aparatem cyfrowym, sprzętem diagnostycznym (przy BMW jest to dedykowane oprogramowanie).

Dobrze wiem jak cenny jest czas, dlatego wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klienta, inspekcję wykonuję tak szybko jak to tylko możliwe. Wiem, że pojazdy w dobrym stanie technicznym sprzedają się w ciągu kilku dni, albo godzin, dlatego nie zwlekaj. Zamiast tracić czas i nerwy na oględziny pojazdu na drugim końcu kraju, napisz do mnie.

Podczas oględzin sprawdzam m.in

Dokumenty
Szczeliny na całym pojeździe
Spasowania elementów blacharskich względem siebie
Karoserię pod kątem wgnieceń, ubytków, odcieni lakieru (wszystko oznaczam za pomocą znaczników)
Mastyki
Wnętrze pojazdu, jego oznaki zużycia
Elektronikę pojazdu typu (podgrzewane fotele, szyby, alarm itp)
VIN