Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 15 z 49

Temat: Kupno samochodu zarejestrowanego w PL od prywatnej osoby /krok po kroku/.?

  1. #1
    rafi a4
    Gość

    Domyślnie Kupno samochodu zarejestrowanego w PL od prywatnej osoby /krok po kroku/.?

    Nie znalazłem, a bardzo dawno nie rejestrowałem auta, więc zapodałem temat.
    Gdzie pierwsze kroki -skarbowy?, ubezpieczyciel?, wydział komunikacji? czy gdzie?
    Proszę o porady, bo jestem zielony w temacie, a nie chce po pare razy jeżdzić tam i z powrotem i tracić nerwy
    Z góry dzięki

  2. #2
    netymark
    Gość

    Domyślnie

    nie musisz już teraz od razu pcc składać, możesz najpierw przerejestrować na siebie, ubezpieczyć i dopiero do skarbowego jechać. pamiętaj tablice zabrać do wydziału komunikacji oraz książkę pojazdu jeśli była wydana

  3. #3
    Znawca tematu Avatar carl23
    Zarejestrowany
    wrz 2010
    Skąd
    WL
    Postów
    3,476
    Podziękowano Thanks Given 
    356
    Podziękowano Thanks Received 
    0
    Podziękowano
    _______
    Siła Reputacji
    17

    Domyślnie

    Niektóre WK wymagają kwitka ze skarbowego, a na ten masz 14 dni od zakupu (by opłacić PPC), później ubezpieczyciel bo w WK do zarejestrowania wymagane jest aktualne badanie techniczne auta, OC, karta pojazdu.

  4. #4
    Kris
    Gość

    Domyślnie

    1. Spisujesz umowę kupna sprzedaży - można pobrać z internetu.
    Od sprzedającego musisz dostać kartę pojazdu(jeżeli auto było sprowadzone do PL po 1999 r lub po 1999r zostało zakupione w Salonie w Polsce)dowód rejestracyjny,ubezpieczenie OC-najlepiej ważne
    2. W ciągu 14 dni musisz złożyć druk PCC-3 - równiez do pobrania w internecie lub w urzędzie skarbowym
    3. Na zarejestrowanie samochodu teoretycznie masz 30 dni,ale praktycznie nawet po roku nic Ci nie zrobią.

    Jeżeli chodzi o ubezpieczenie OC to masz 30 dni na podjęcie decyzji o jej wypowiedzeniu lub kontynuacji.

  5. #5
    Rolandinho
    Gość

    Domyślnie