Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 15 z 16

Temat: Auto Brokerzy

  1. #1
    erwinrommel44
    Gość

    Oko Auto Brokerzy

    Witam Na wstępie chciałbym przeprosić jeśli mój temat będzie nieadekwatny to działu jestem tu nowy na forum i szukałem czegoś zbliżonego tematycznie). Mianowicie w niedługim czasie planuje zakup samochodu używanego. Jak każdy dobrze wie, szansa trafienia na uczciwego handlarza jest BARDZO mała ( albo ja się tak znam tylko poprostu naczytałęm i nasłuchałem). Ostatnio wpadłem na coś takiego jak Auto Brokerzy. Czyli goście którzy dla ciebie szukjaą wymarzonego i nie lipnego auta, potrącając prowizje od tego. Ja sam nie podjąłbym się szukania dobrego egzemplarza bo nie znam się na tym na tyle by nie wejść na tzw. mine, by bująć się potem z samochodem niespodzianką. Pyanie moje brzmi, czy znacie kogoś lub firme która się zajmuje tego typu uslugami. Kogoś godnego zaufania i polecenie ze Szczecina lub ogólnie Zachodniopomorskiego. Wiem że istnieje taka firma jak "Seventy seven" na stronie "Wymarzoen-auto pl" , ale panowie zajmują sie smochodami z rocznika od 2010 w góre.Mój target to Honda Accord VII generacji w roczniku między 2006 a 2008. Prosze o pomoc.Jeśli zaśmieciłęm tematem nie tam gdzie trzeba to przeniose go. Dziękuje z góry za pomoc i wyrozumiałość

  2. #2
    Moderator Avatar Tytan
    Zarejestrowany
    paź 2010
    Skąd
    3M
    Postów
    16,353
    Podziękowano Thanks Given 
    3,373
    Podziękowano Thanks Received 
    206
    Podziękowano
    _______
    Siła Reputacji
    10

    Domyślnie

    W sumie to śmiało uderzaj Tomka udziale sie czasem u nas owszem sa to przeważnie nowsze auta ale może coś pomoże
    Na forum tez znajdziesz kilak osób które mogą mieć w ofercie coś czego szukasz jak również pomoc w zakupie za granicą też jest możliwa

  3. #3
    erwinrommel44
    Gość

    Domyślnie