Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: Wyjazd do Belgii po auto na handel

  1. #1
    Blazefury
    Gość

    Domyślnie Wyjazd do Belgii po auto na handel

    Witam
    Jakiś czas temu dostałem propozycje od kumpla, aby pojechac z nim do Belgii po auto na handel. Wiem, ze mozna na tym dobrze zarobić, ale również duzo stracić. Jestem "zielony" w temacie, ale kolega juz jeździł i dobrze na tym wyszedl. Kupuje głownie od prywatnych osob razem z innym gosciem, ktory siedzi w tym biznesie pare lat. Z tego co wiem, mają oni sprzet do badania lakieru i potrafia ocenic rzeczywisty stan auta).
    Jestem studentem na wakacjach i trudno mi znalezc dobrze platna prace na 3 miesiace wiec pomyslalem, ze to dobry pomysl zarobic troche pieniedzy, jako ze mam ok. 12 tys. zl do zainwestowania. Mam jednak obawy, ze przez brak mojego doswiadczenia w tym temacie utopie kase w jakiegoś grata ktorego nie bede mogl sprzedac.
    W zwiazku z tym prosze o jakies rady doswiadczonych uzytkowników tego forum. Czy warto ryzykować? Jesli tak to na jakie auta zwracac uwage przy zakupie? Jakich aut nie kupowac? (te ktore sie w naszym kraju slabo sprzedają). Jaki jest najlepszy sposob na sprzedaż auta w kraju? (aukcja, ogloszenie w internecie, ogloszenie w gazecie, komis). Bede wdzieczny za wszelka pomoc.
    Pozdrawiam

  2. #2
    Znawca tematu Avatar tradelux
    Zarejestrowany
    paź 2010
    Skąd
    Katowice, Kraków
    Postów
    5,568
    Podziękowano Thanks Given 
    91
    Podziękowano Thanks Received 
    5
    Podziękowano
    _______
    Siła Reputacji
    19

    Domyślnie

    Nie wiem czy wiesz, ale dobre auto (bezwypadkowe, dobre mechanicznie) może się sprzedawać nawet i rok, bo cena będzie wyższa, niż najtańsze szroty, więc warto to wziąć pod uwagę przy planowaniu interesu
    ---

    Facebook: www.facebook.com/TradeLUX.samochody
    Otomoto: trade-lux.otomoto.pl
    Login na allegro: trade-lux

  3. #3
    Kris
    Gość

    Domyślnie