Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Temat: Hyundai i30 - prośba o pomoc

  1. #1
    Gałka
    Gość

    Domyślnie Hyundai i30 - prośba o pomoc

    Witam wszystkich!

    Mam prośbę. Od jakiegoś czasu usilnie próbuję kupić auto. Przyznam, że liczyłam na to, że uda się przejść przez to kupno w miarę bezboleśnie, ale niestety... Staram się kupić Hyundai 30cw. Otóż natknęłam się już na kilka ofert, który wzbudziły moje zainteresowanie i niestety...rozczarowały mnie pod względem ilości prób oszukania potencjalnego nabywcy - w tym wypadku mnie. W związku z tym, że nie mam doświadczenia w kupowaniu samochodów, nie znam się na motoryzacji i jestem kobietą jest mi trochę trudniej. Ale do rzeczy.. moje kroki w sprawdzaniu aut (są to zazwyczaj auta zza granicy) wyglądają następująco: zdobywam książkę serwisową i dzwonię po wszystkich serwisach/warsztatach w Niemczech, które są podpite w książce. W wielu z nich mechanicy po prostu się wygadują co było z autem nie tak (mimo, że auto uchodzi za bezwypadkowe). Tym razem jednak, wydaje mi się, że Serwis/warsztat,który podbił się w książce po prostu nie istnieje. Chciałam zapytać, czy takie rzeczy też się zdarzają? Czy można w ogóle podrobić taką książkę serwisową? Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam.

  2. #2
    Znawca tematu
    Zarejestrowany
    wrz 2010
    Postów
    2,370
    Podziękowano Thanks Given 
    300
    Podziękowano Thanks Received 
    0
    Podziękowano
    _______
    Siła Reputacji
    16

    Domyślnie

    Oczywiście, że takie rzeczy się zdarzają. Czyste książki kupisz za kilkadziesiąt złotych na znanym portalu, do tego za kolejne kilkadziesiąt zrobią Ci pieczątkę jaką tylko chcesz Dlatego pozostaje weryfikacja pieczątek jak już napisałaś, warto też patrzeć na datę druku książki. Jak masz przykładowo auto z 2010, a książkę z 2013 to wiadomo, że śmierdzi

    Zakładaj tematy z ofertami co Cię interesują, będziemy dyskutować