Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 15 z 20

Temat: BMW 525D 2008 - Wroclaw - grubosc lakieru w komorze silnika

  1. #1
    Nowicjusz
    Zarejestrowany
    cze 2015
    Skąd
    Wroclaw
    Postów
    5
    Podziękowano: 0
    Siła Reputacji
    0

    Domyślnie BMW 525D 2008 - Wroclaw - grubosc lakieru w komorze silnika

    Witam,

    Ogladalem dzisiaj BWM 525D rocznik 2008 (link ponizej). Zmierzylem miernikiem cale auto i na zewnatrz wartosci 90-200. Pod maska jednak na (chyba) podluznicach 200-250 a na kielichach 350 (na obu i jednolicie). Miernik mam 'Blue Technology' P-11-S-AL.
    Czy moze byc tak grubo pod maska?

    VIN: WBAPX51030C142571
    http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5...tml#c51b3e0e77

    Dzieki z gory za uwagi i pozdrawiam

  2. #2
    Moderator S Avatar mpDante
    Zarejestrowany
    wrz 2010
    Skąd
    dolnośląskie
    Postów
    4,278
    Podziękowano: 1
    Siła Reputacji
    10

    Domyślnie

    Pod maską powinieneś mieć poniżej 100um...
    # Szanuj moderatora swego, bo możesz mieć gorszego #
    -
    Aby zobaczyć obrazy w stopce musisz mieć 1 lub więcej postów. Obecnie napisałeś 0 postów.
    |
    Aby zobaczyć obrazy w stopce musisz mieć 1 lub więcej postów. Obecnie napisałeś 0 postów.
    -

    Aby zobaczyć obrazy w stopce musisz mieć 1 lub więcej postów. Obecnie napisałeś 0 postów.

    Problem z Lenovo? Wesprzyj akcję FB
    Aby zobaczyć obrazy w stopce musisz mieć 1 lub więcej postów. Obecnie napisałeś 0 postów.

  3. #3
    Nowicjusz
    Zarejestrowany
    cze 2015
    Skąd
    Wroclaw
    Postów
    5
    Podziękowano: 0
    Siła Reputacji
    0

    Domyślnie

    No wlasnie podejzana sprawa bo na zewnatrz jest OK wlacznie z maska, a pod spodem mialo by byc robione. Moze BMW maluje kielichy jakas specjalna farba alba sa z innego materialu na ktorym miernik szaleje ?

  4. #4
    Starszy użytkownik Avatar Kris75
    Zarejestrowany
    lip 2010
    Skąd
    Śląskie
    Postów
    10,109
    Podziękowano: 0
    Siła Reputacji
    19

    Domyślnie

    Kielichy szpachlowane, podłużnice szpachlowane.
    Po prostu.
    Bardzo Miłe Wrażenia


    Aby zobaczyć obrazy w stopce musisz mieć 1 lub więcej postów. Obecnie napisałeś 0 postów.


    kontakt:
    Aby zobaczyć obrazy w stopce musisz mieć 1 lub więcej postów. Obecnie napisałeś 0 postów.

    gg: 8675378

  5. #5
    Starszy użytkownik Avatar Kris75
    Zarejestrowany
    lip 2010
    Skąd
    Śląskie
    Postów
    10,109
    Podziękowano: 0
    Siła Reputacji
    19

    Domyślnie

    A patrzyłeś czy coś było odkręcane?
    Bo powiem Ci jak być mogło - auto po solidnym dzwonie, poskładane szkieletowo.
    Kupione błotniki pod lakier bądź cieniowane od nowa na 100 um.
    Założone i gitara gra.
    Trzeba patrzeć całościowo na auto...
    Bardzo Miłe Wrażenia


    Aby zobaczyć obrazy w stopce musisz mieć 1 lub więcej postów. Obecnie napisałeś 0 postów.


    kontakt:
    Aby zobaczyć obrazy w stopce musisz mieć 1 lub więcej postów. Obecnie napisałeś 0 postów.

    gg: 8675378

  6. #6
    Moderator S Avatar mpDante
    Zarejestrowany
    wrz 2010
    Skąd
    dolnośląskie
    Postów
    4,278
    Podziękowano: 1
    Siła Reputacji
    10

    Domyślnie

    Reszta może być OK, bo założyli niemalowane elementy... znasz taki myk?
    # Szanuj moderatora swego, bo możesz mieć gorszego #
    -
    Aby zobaczyć obrazy w stopce musisz mieć 1 lub więcej postów. Obecnie napisałeś 0 postów.
    |
    Aby zobaczyć obrazy w stopce musisz mieć 1 lub więcej postów. Obecnie napisałeś 0 postów.
    -

    Aby zobaczyć obrazy w stopce musisz mieć 1 lub więcej postów. Obecnie napisałeś 0 postów.

    Problem z Lenovo? Wesprzyj akcję FB
    Aby zobaczyć obrazy w stopce musisz mieć 1 lub więcej postów. Obecnie napisałeś 0 postów.

  7. #7
    Nowicjusz
    Zarejestrowany
    cze 2015
    Skąd
    Wroclaw
    Postów
    5
    Podziękowano: 0
    Siła Reputacji
    0

    Domyślnie

    Patrzylem czy nei bylo odkrecane i sruby na podluznicach sa w kolorze podluznic, nie ma sladow odkrecania ale tez nie ma sladow po lakierze (czyli jakichs zaciekow na krancach sruba/podluznica. Z grubsza wygladalo wszystko oryginalnie, dlatego zdziwil mnie wynik z tego miernika.

    EDIT (proszę stosować się do regulaminu):

    P.S. Dzieki za szybkie odpowiedzi
    Tak czy inaczej wyglada ze jednak dzwon

    Pzdr
    Ostatnio edytowane przez mpDante ; 24-06-15 o 09:07

  8. #8
    Moderator S Avatar Tytan
    Zarejestrowany
    paź 2010
    Skąd
    3M
    Postów
    16,372
    Podziękowano: 90
    Siła Reputacji
    10

    Domyślnie

    chodzi o śruby błotników , ta na podłożnicach będą pomalowane i nie będzie śladu po odkręcaniu, ja e61 nie mierzyłem jednak tak jak koledzy napisali cos jest an rzeczy
    Pomoc przy oględzinach auta info PW lub tytan 55 @ wp pl

  9. #9
    Starszy użytkownik Avatar Lukas.s
    Zarejestrowany
    lut 2012
    Postów
    2,714
    Podziękowano: 0
    Siła Reputacji
    10

    Domyślnie

    z ciekawości zmierzę jutro

  10. #10
    Nowicjusz
    Zarejestrowany
    cze 2015
    Skąd
    Wroclaw
    Postów
    5
    Podziękowano: 0
    Siła Reputacji
    0

    Domyślnie

    Lukas, daj znac jak zmierzysz ile Ci wyszlo. Jak by ktos inny mierzyl napiszcie plz.

    Pzdr

  11. #11
    Starszy użytkownik Avatar czeslaw555
    Zarejestrowany
    gru 2010
    Skąd
    POLSKA - POMORSKIE
    Postów
    3,449
    Podziękowano: 4
    Siła Reputacji
    12

    Domyślnie

    Powinno wyjść poniżej 100 mq

    Aby zobaczyć obrazy w stopce musisz mieć 1 lub więcej postów. Obecnie napisałeś 0 postów.
    Inspekcje .

    Aby zobaczyć obrazy w stopce musisz mieć 1 lub więcej postów. Obecnie napisałeś 0 postów.

  12. #12
    Użytkownik
    Zarejestrowany
    maj 2015
    Skąd
    Tczew, pomorskie
    Postów
    69
    Podziękowano: 0
    Siła Reputacji
    4

    Domyślnie

    Jak dla mnie po dzwonie. Przyrzyj się dobrze, zajrzyj w każdą dziurę, w każdą szparę, na bank ktoś zostawił ślad przykręcenia, odkręcenia, zmieniania, itp.
    Co do zewnątrz, przy takich (drogich) furach gra warta świeczki by całość spolerować na 100 mq. To żaden problem dla wprawnego lakiernika. Słyszałem o takich akcjach, choć na żywo nie widziałem.

  13. #13
    Nowicjusz
    Zarejestrowany
    cze 2015
    Skąd
    Wroclaw
    Postów
    5
    Podziękowano: 0
    Siła Reputacji
    0

    Domyślnie

    Czesc Wszystkim,

    Jednak kupilem to auto, a oto dlaczego:
    Po sprawdzeniu na kilku innych BMW e61 ze moj miernik pokazuje wartosci na kielichach tak samo, umowilem sie na pelny przeglad przedsprzedazowy w serwisie BMW. Po dwuch godzinach sprawdzania wyszlo ze nic nie bylo malowane i ogolnie jest w bardzo dobrym stanie, kilka rzeczy eksploatacyjnych wymaga jedynie wymiany. Co ciekawe, tam sprawdzali jakims meirnikiem za 4tys. i na nim wychodzilo na kielichach grubo ponizej 100, wiec wyglada ze moj miernik BlueTechnology nie radzi sobie ze wszystkim (pewnie kielich jest z jakiegos stopu ktorego producent tego miernika nie uwzglednil)
    W dokumentach auta znlalazlem tez namiar na pierwszego wlasciciela ktory uzytkowal auto do 01.2014 i opowiedzial mi cala historie przez telefon. Wyszlo ze wszystko sie zgadza z ksiazka serwisowa i papierami z przegladow oraz bezwypadkowoscia samochodu. No i kupilem ...

    Dzieki wszystkim za odpowiedzi
    Pozdrawiam
    Rafal

  14. #14
    Starszy użytkownik Avatar Andrebar
    Zarejestrowany
    wrz 2010
    Skąd
    Łódź - Heidelberg
    Postów
    4,914
    Podziękowano: 8
    Siła Reputacji
    13

    Domyślnie

    Zalecam nie robić ostrych driftów na suchym ....
    Człowiek mądrzeje z wiekiem....szkoda tylko że z wiekiem od trumny

  15. #15
    Starszy użytkownik Avatar sardzent
    Zarejestrowany
    wrz 2010
    Postów
    930
    Podziękowano: 0
    Siła Reputacji
    9

    Domyślnie

    Oj Andrzej tak od razu obuchem w łeb ;]

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Tagi dla tego tematu

Zakładka

Zakładka

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
UFG Na wypadek Commodo seal