Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 15 z 46

Temat: Mercedes SL 5000 cm3 2004 - Warszawa

  1. #1
    Vicemain
    Gość

    Domyślnie Mercedes SL 5000 cm3 2004 - Warszawa

    Ocena auta z ogłoszenia
    Marka:
    Mercedes
    VIN
    VIN WDBSK75F54F073908
    Model:
    SL
    Silnik
    5000 cm3
    Rocznik:
    2004
    Miejscowość:
    Warszawa
    Nazwa komisu:
    Grupa AUTOLOGY
    Link do ogłoszenia:Treść:
    Jako że jestem zainteresowany tego typu autkiem i nie jestem obleganym prawnikiem czy finansistą.....
    Znalazłem takie ogłoszenie z komisu w Warszawie , ponoć zapewniaja że bezwypadkowy ale doskonale wiemy czym są sprowadzane amerykany ...
    W oferciet wyraziie zaznacza że / bezwypadkowy / może to ktoś sprawdzić , poprosze o wyniki bo sprowadzany ze Stanów.....
    Macie własne dojścia, czyli co cały ładny hee hee nie ma bata, tylko kilka procent dociera do EU jako /bezwypadkowy, czasem jako przesiedlenie mienia czasem import bezpośredni jednak sporadycznie .
    Opcji wiele dla tego niech sie wypowiedzą specjaliści w temacie bo coś na -/bez-wypadkowy nie wyglądam dwa mamy VIN .
    pozdrawiam
    Vicemain

  2. #2
    Moderator Avatar Tytan
    Zarejestrowany
    paź 2010
    Skąd
    3M
    Postów
    16,355
    Podziękowano Thanks Given 
    3,373
    Podziękowano Thanks Received 
    206
    Podziękowano
    _______
    Siła Reputacji
    10

    Domyślnie

    w CF czysto
    http://www.autodna.pl/vin/WDBSK75F54...64b61d15cdb6cc

    Troche pomocy dostales wiec mam nadzieje ze chociaz 5zl przelałes na rzecz forum

  3. #3
    Starszy użytkownik Avatar noto
    Zarejestrowany
    sty 2012
    Postów
    833
    Podziękowano Thanks Given 
    158
    Podziękowano Thanks Received 
    0
    Podziękowano
    _______
    Siła Reputacji
    13

    Domyślnie

    Nierozbity SL z za bajora , musze zapisac sobie gdzies ten dzien

  4. #4
    Moderator Avatar Tytan
    Zarejestrowany
    paź 2010
    Skąd
    3M
    Postów