Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: Proszę o radę i pomoc w zakupie samochodu

  1. #1
    maciej1212
    Gość

    Domyślnie Proszę o radę i pomoc w zakupie samochodu

    Witam.. przypadkowo wpadłem na to forum i jestem pozytywnie zaskoczony kompetencją wypowiedzi ich użytkowników.
    A z drugiej strony przerażony o pułapkach czyhających na osoby,które chciały by zakupić swoje wymarzone auto.
    Ja nie mam żadnego doświadczenia w zakupi autka a chciałbym kupić córce,która zdała prawo jazdy i ma 19 lat
    Suma,którą chciałby wydać to maksymalnie do 16 tysięcy.
    Bardzo podoba nam się astra coupe bertone lub astry hatchback trzydrzwiowej.W grę wchodzi jeszcze focus hatchback również trzy drzwiowy
    Silnik benzyna 1,6 aby nie było szaleństw.
    Co o tym sądzicie i czy jestem w stanie znaleźć coś ciekawego.
    Ewentualnie jestem otwarty na wszelakie propozycje,byle z dobrym silnikiem ....nie chodzi o piorunującą moc.
    Bardzo proszę o pomoc i wyrozumiałość pozdrawiam Maciej
    Ostatnio edytowane przez maciej1212 ; 07-01-11 o 22:15

  2. #2
    Admin Forum Avatar mpDante
    Zarejestrowany
    wrz 2010
    Skąd
    dolnośląskie
    Postów
    4,071
    Podziękowano Thanks Given 
    1,821
    Podziękowano Thanks Received 
    0
    Podziękowano
    _______
    Siła Reputacji
    10

    Domyślnie

    Wszystko jest kwestią gustu, ale w tej cenie polecam zainteresować się Renault Megane II - jest o niebo lepiej wykonana niż Astra i przede wszystkim większe. W porównaniu z Focusem jest nowocześniejsze i bezpieczniejsze (5 gwiazdek EuroNCAP).
    # Szanuj moderatora swego, bo możesz mieć gorszego #
    - Inspekcje @ dolnośląskie -

    Problem z Lenovo? Wesprzyj akcję FB Uwaga na Lenovo

  3. #3
    Znawca tematu Avatar takietam
    Zarejestrowany
    paź 2010
    Skąd
    Olsztyn
    Postów
    3,694
    Podziękowano Thanks Given 
    1,658
    Podziękowano Thanks Received 
    0
    Podziękowano
    _______
    Siła Reputacji
    17

    Domyślnie