Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: Kia Ceed Czy warto ?

  1. #1
    tgo
    Gość

    Domyślnie Kia Ceed Czy warto ?

    Nie znam się na motoryzacji.
    Czy warto zakupić Kia Ceed HB 2008 rocznik; 1.6CDRI 90 KM
    . Kraj pochodzenia PL. Wyposazenie chyba jakieś standrdowe. Klima . radio :P itdp. Samochod od I właściciela. Chyba niewielki przebieg bo około 98 000 km .
    Cena 16-17 k
    Zakładając ze powyższe dane są prawdziwe to czy w ogóle warto zainteresować się tym samochodem ? Czy przy takim przebiegu czekają mnie jakieś większe naprawy ? Pewnie jak dbasz tak masz, ale może ktoś miał/ma do czynienia z tym samochodem i może coś więcej napisać.

    Z minusów jakie dostrzegłem parch na rancie klapy bagażnika( albo na dachu- już nie pamiętam dokładnie) wielkości 3 mm. Czy to normlane ze taki bóbel może się poajwić w bezwypadkowym samochodzie ?

    Przerysowany tylny zderzak a razem znim uszkodzony czujnik parkowania.
    Obecnie czujniki odłączone ( jak mowi wlasciel gdzieś w komputerze) bo wariują po podłączeniu. Ile może wynieść wymiana czujnika i kalibracja ?

    Z góry dziękuje za wszelkie opinie.

  2. #2
    Moderator Avatar Tytan
    Zarejestrowany
    paź 2010
    Skąd
    3M
    Postów
    16,353
    Podziękowano Thanks Given 
    3,373
    Podziękowano Thanks Received 
    206
    Podziękowano
    _______
    Siła Reputacji
    10

    Domyślnie

    Bardzo dobre zestawienia jeśli chodzi o bezawaryjność i koszta utrzymania , do konkretnego auta zaloz temat zgodny z regulaminem

  3. #3
    StrzygA
    Gość

    Domyślnie