Pokaż wyniki od 1 do 11 z 11

Temat: Podaj pan adres,a wysle panu auto....kolejny wałek

grzywka
    Gość

Thumbs down Podaj pan adres,a wysle panu auto....kolejny wałek

Kolega szuka auta.Ot co dostał na maila,ze niby hiszpan ze pracowal w niemczech,ze to ze sramto,adresu ni chce podac,VINu auta nie chce podac,fakt numer rejestr sa?ale skad mamy wiedziec czego ?
    Wrzucajac w translate google wuchodzi niezła litania ale moze ktos z kolegow co zna niemiecki przelumaczy

Michael Kuester

Audi A4 Avant 1.9 TDI
    € 5.200
    207.000 km
    02. 2004
    HU: 02. 2013 AU: 02. 2013

ABS, Airbag Beifahrer, Airbag Fahrerseite, Stabilitätskontrolle (ESP), Wegfahrsperre, Radio / CD,Klimaautomatik, Ledersitze, Servolenkung, Sitzheizung, Zentralverriegelung

Bilder:
    http://postimage.org/image/2nthck7ic/
    http://postimage.org/image/2ntfp0v0k/
    http://postimage.org/image/2nte1hiis/
    http://postimage.org/image/2ntnyplhg/
    http://postimage.org/image/2ntnyplhg/
    http://postimage.org/image/2ntj03k04/
    http://postimage.org/image/2ntukuzgk/
    http://postimage.org/image/2ntukuzgk/
    http://postimage.org/image/2ntpm8xz8/
    http://postimage.org/image/2ntw8ebyc/

Bitte antworten Sie auf Englisch, weil mein Deutsch ist nicht so gut,und wir werden auch weiterhin mit dieser Diskussion.

Vielen Dank für Ihre Antwort!
    Das Auto ist in sehr gutem Betriebszustand, keine Schäden, Unfälle oder Kratzer keine Notwendigkeit Reparaturen ist natürlich in einwandfreiem Zustand innen und außen sowie den Zustand des Motors ist perfekt. Ich habe nie rauchen, und ich will es mit einer schweren Person, die sehr gut auf das Auto verkaufen wird.Zuerst muss ich Ihnen sagen, dass ich in Spain gelegen bin. Ich hoffe, das in kein Problem! Ich habe das Auto in Deutschland verwendet werden (Es hat noch Deutsch Papiere), aber hier sind die Steuern sehr groß, so kann ich nicht registriert! Ich habe für mein Unternehmen in Deutschland gearbeitet, aber jetzt bin ich wieder zu Hause! Aufgrund der wirtschaftlichen Krise muss ich das Auto schnell verkaufen! Ich habe versucht, sie hier zu verkaufen, aber niemand wollte es! Jemand riet mir, es auf dem Kontinent zu verkaufen, weil sie noch Deutsch Papiere hat und leichter als das!Wenn Sie möchten, können Sie das Auto hierher kommen, es zu nehmen oder, wenn Sie nicht kommen kann ich möchte eine Reederei für dieses Geschäft zu nutzen. Der Prozess ist sehr einfach. Das Unternehmen wird die Übergabe des Autos Griff und auch sie werden alle Papiere die Registrierung bearbeiten. Wenn wir uns wird es einsetzen, erhalten Sie 5 Tage zum Testen das Auto, bevor sie es kaufen. Sie werden auch mir die Zahlung, nachdem Sie das Auto behalten entscheiden wird.Ich werde die Übergabe des Autos! Die Lieferzeit wird nahe 3-4 Tage und das Auto wird an Ihre Adresse geliefert werden. In dieser Zeit werden Sie die Tracking-Nummer der Transaktion erhalten, so können Sie es verwenden, um den Status auf der Website des Unternehmens zu überprüfen. Wenn Sie möchten, wird das Unternehmen helfen Ihnen bei allen Arbeiten die Eintragung in Ihrem Land!

Bitte E-Mail mit mir Ihre Entscheidung und Ihren vollständigen Namen und Adresse! Bitte kontaktieren Sie mich nicht, wenn Sie nicht das Geld haben für das Auto oder wenn Sie nur E-Mail für einfache Neugier!

Mit besten Grüßen
    Ostatnio edytowane przez grzywka ; 05-09-11 o 19:02 Powód: dodanie linku ze zdjeciami i oferty

Kris
    Gość

Domyślnie

Generalnie ta sama zasada co przy ogłoszeniach z Anglii....

Znawca tematu Avatar Andrebar
    Podziękowano Thanks Given 
    Podziękowano Thanks Received 
    Podziękowano
    _______
    Siła Reputacji

Domyślnie

-Kris- ,,,,,,może GENERALNIE jak piszesz .......ale jednak są INNE i bardziej wymyślne bo znam ten i podobne przypadki OSOBISCIE !!

Tu akurat nie ma pełnego linku do ogło z "mobile.de" ( zniknęło) ... ale znam to auto bo interesował się nim również mój klient ... ( podobny przypadek opisałem w temacie <1000e VW Passat TDI 1996r ( też ze zdjęciami nr.rejestr.)

A więc ; .......ostrzegam i informuję , że
    - w miarę NOWOŚCIĄ jest podawanie NIEPRAWDZIWEGO numeru telef . ......ale skoro ogło jest interesujące to ...piszesz e"maila

- dalej to wciągamy "maryhę" i marzymy ,,,,,,nie ma inaczej

a tak osobiście i zupełnie na marginesie to myślę , że posty usera -Pilsener- są tak samo trafne i dobrze obrazujące 80% "WIĘKSZOŚĆ" zapytań o ocenę auta ...jak i moje ( dlatego mniej piszę bo widzę )

1- Wszelkim KOMISANTOM nigdy to nie będzie na rękę - proste - ....
    2- Uczciwi zbankrutują - lub "zwiną ten interes" ...-.proste -....
    3- z poręczenia na zamówienie ??? przy takich CCC ? ...nawet odpisywać się nie chce ..- proste -...
    4 - Kto zostanie ?????????? .................................-.proste pytanie ? -
    ,,,,,,ja tam wiem ...Kto zostanie - ....

Człowiek mądrzeje z wiekiem....szkoda tylko że z wiekiem od trumny

piratdread
    Gość

Domyślnie

Ja napisałem do człowieka od tego ogłoszenia:
    http://webcache.googleusercontent.co...ient=firefox-a

I dostałem zwrotny taki:
    Hello,

Just browsed my mail page and saw your message, so I hope you are still interested in buying the car. Regarding the car, it is in perfect shape, perfect working condition, no scratches, no damage, never been laid down or required any repairs.
    The maintenance schedule has been followed to the letter and all service has been performed by dealer.
    As you have seen in the ad, the price for my 2005 Mini Cooper is 4,000 euro , including the transport costs, insurance and handling (transport, only if you are outside England, because the car is located in Portsmouth, England).
    I just moved here with my job and I need a car registered in England.
    I did not want to register the car in England, because of the enormous fees i have to pay.The reason I am selling the car for this low price is that recently i moved back to England and my car is a Polish model and has a steering wheel on the left. This week I found a family car here which I want to buy but first I have to sell my car. The car has Polish documents and is registered in Poland. Will include all taxes and transport if you are interested in purchasing the car.
    E-mail me so we can discuss more.

Thank you,
    Daniel

Kolejny:
    Hello,
    I worked in Poland for 2 years and now i moved back to UK. I cannot drive the car here and that's why i need to sell it back to Poland.
    I don't speak polish so that's why i prefer to talk in english. If you are really interested on buying the car i can send it to your address in Poland. Delivery will take about 4 days and i will pay for transport.
    The car still got polish papers I didn't registered here in UK so you can import it in your country with no problems. I received a great job here and most of my time I'm away and that's way I signed with the transport company.
    The car will be delivered to your home address and you will not pay extra money.
    FINAL PRICE 4,000 EUR with transport costs included, they will be covered by me.
    The terms of the sale are as follows: A deposit in the amount of 2,000 euro is required at the time of sale, 2,000 euro after delivery confirmation ( after the car will arrive to you.).
    You will have 5 days to test the car and after you have to decide If you want to keep it (and you have to pay rest of the money- 2,000 euro ),or you reject it(you will receive your money back- 2,000 euro ,and I will have my car back).
    I understand your concern that's why I propose you a fair deal. We can make our business through a third party in this way both of us will have the assurance that we need.
    By dealing with a Third Party means dealing with a neutral party, a company that verifies if the merchandise is sent and corresponds to what seller agreed with the buyer and release the money only after the merchandise was accepted. You will have 5 days to test the car. This company will deliver the package to you and they will give me the money after you confirm that you want to keep it.

NOTE: The money will be sent to the company bank account before you will receive the car and not to me, they will tell you all that you have to do.
    - I repeat they will keep your money until you receive the car and the documents of the car.
    - You will have an inspection period of 5 days (i think 5 days are enough). In this time you can check, test and inspect the car. If by any reason (the car has any hidden damage or it isn't like i describe it) you can reject the deal. In this case the transport company will refund you totally and you ship the car back on my cost but i can assure you that you will like the car 100%.

The car was verified by the company trade qualified automotive technician and the car have passed all the test with no problems. If you are ready to buy the car give me your full name and address where you want the car to arrive, and I will provide to the transport company your full coordinates.

Thank you,
    Daniel

Starszy użytkownik Avatar Roadkiller
    Podziękowano
    _______
    Siła Reputacji

Domyślnie

Od razu tu po tym polskim ogłoszeniu jedzie cwaniactwem na kilometr... znaczy milę Jeżeli szuka się "czegoś" i w ogłoszeniu brak jest telefonu kontaktowego, brak opisu dodatkowego (lub pokaleczony słowami polskopodobnymi czy napisany po angielsku) i do tego cena powala na kolana "to wiedz, że coś się dzieje"

piratdread
    Gość

Domyślnie

Ale żeby odpisać na maila już się trochę napocił.

Starszy użytkownik Avatar Roadkiller
    Podziękowano
    _______
    Siła Reputacji

Domyślnie

A gdzie tam Kliknął tekst, ctrl+c i ctrl+v

dremp
    Gość

Domyślnie

ale w tym przypadku ten angielski dobrze wyglada, poczytac sobie chociaz mozna ;-)

od chlopakow z rumunii to byla taka bieda ze koniec

netymark
    Gość

Domyślnie

kolejna odsłona tego samego kantu. właśnie koresponduję z jakimś kolesiem, który chce kupić auto dla ojca jako prezent. sam jest oczywiście gdzieś na morzu i nie może przybyć osobiście. poprosił mnie o emaila do wpłaty kasy za auto za pośrednictwem paypala. maila podałem bo to jeszcze groźne nie jest. po odesłaniu maila do wpłaty kasy otrzymałem odpowiedź zwrotną, że otrzymam przelew za auto + 700 euro kosztów przetransportowania auta w miejsce przeznaczenia. firma transportowa korzysta oczywiście z WE więc za chwilę dostanę maila, że kasa przez paypal już jest zapłacona i żebym tylko przelał przez WE koszty transportu a oni podstawią lawetę po auto.
    wynika z tego, że wyłapują już ogłoszenia sprzedaży i próbują wyłudzić kasę nie od naiwnego kupującego szukającego okazji ale także od sprzedającego auto.

dziś dostałem maila z firmy transportowej. dam znać co dalej wymyślą.
    Ostatnio edytowane przez netymark ; 08-11-11 o 20:37

synekk
    Gość

Domyślnie

Do mnie wyslali nawet podrobione wypelnione formularze z ebay z programu buyer - seler protection, umowe i numery konta. zadzwonil do mnie gosc podajac sie za operatora z ebay. wszystko wygladalo na 90% super, nawet linki na dole kolorowego formularza byly przekierowane na ebay. Ta sama historia z gosciem z angli ktory pracowal w niemczech, kupil tam auto i wrocil do angli.

to email falszywego ebaya:
    [email protected]

a to podany w formularzu kupujacy
    David Bennett
    22 Wavell Gardens
    Slough Berkshire SL2 2EJ
    UNITED KINGDOM
    [email protected]

ogloszenie znajdowalo sie na otomoto

Moze sie komus przyda

Cezary
    Gość

Domyślnie

[offtopic]test na sprawdzenie , jak koleś pracował w Polsce dwa lata to przynajmniej wiedzieć co oznacza Wódka, du*a i kur**a. To najczęstsze słowa, których uczy się obcokrajowców. Można spróbować zapytać [/offtopic]

Tagi dla tego tematu

Zakładka

Zakładka

Uprawnienia