Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Temat: Jaki polecany czujnik cofania ?

Hybrid View

Poprzedni Post Poprzedni Post   Nastepny Post Nastepny Post
  1. #1
    Bywalec
    Zarejestrowany
    mar 2016
    Skąd
    Zabrze
    Postów
    23
    Podziękowano Thanks Given 
    3
    Podziękowano Thanks Received 
    0
    Podziękowano
    _______
    Siła Reputacji
    0

    Domyślnie Jaki polecany czujnik cofania ?

    Witajcie, temat był wielokrotnie poruszany, ale głównie czytałem, że to proste i działa
    Czytałem tutorial na innym forum ale tam też nie podano co autor montuje.
    Tu moje pytanie, jakie czujniki polecacie ?

    Co prawda nie mam jeszcze auta, dopiero się wybiera u sąsiadów ale z racji tego, że nigdy nie jeździłem kombi a cena i prostota montażu są śmieszne wolę założyć niż obić auto z braku wyczucia.

    Nie znam się więc napiszę czego oczekuję (dotyczy mazdy 6 kombi ew. z hakiem, rocznikowo 06-08)
    – pikające tylko przy wbitym wstecznym (ale to chyba normalne)
    – nie łapiące bzdur z boków (ale to chyba kwestia poprawnego zamontowania)
    – czytelna i dokładna instrukcja + akcesoria do montażu

    Cena jaką chcę przeznaczyć na ten cel to max 200-300zł

    Dziękuję

  2. #2
    Znawca tematu
    Zarejestrowany
    wrz 2010
    Postów
    2,370
    Podziękowano Thanks Given 
    300
    Podziękowano Thanks Received 
    0
    Podziękowano
    _______
    Siła Reputacji
    16

    Domyślnie

    Za 300 są z najwyżej półki czyli Valeo - 4 sensory na tył, ładny i nieduży ekran, gdzie oprócz odległości widzisz z której strony jest przeszkoda, mają nawet regulację głośności pikania. Mam od półtora roku i działają idealnie, spełniają wszystkie warunki jakie postawiłeś.
    Opinie, które napisałem na forum, są jedynie moimi przypuszczeniami oraz subiektywną oceną. To nie pewnik, w rzeczywistości może być inaczej.

    Tylko kompletny szaleniec/ignorant/laik popatrzy na auto z USA bądź Szwajcarii.

  3. #3
    krzychoo
    Gość

    Domyślnie