Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Temat: Jaguar S-type 2.7 d Saab 9-5 1.9 tid czy Peugeot 607 2.7 hdi

  1. #1
    FanMocnychAut
    Gość

    Domyślnie Jaguar S-type 2.7 d Saab 9-5 1.9 tid czy Peugeot 607 2.7 hdi

    Witam serdecznie. Otóż planuje zakup dużej wygodnej trasy na weekendowe trasy. W tygodniu pracuję jako kierowca zawodowy i dlatego osobówką pokonuje jakieś 30-40 tysięcy km rocznie. I celuje w podane modele:
    -Jaguar S-type 2.7 v6 diesel,
    -Peugeot 607 2.7 hdi,
    -Saab 9-5 1.9 tid.
    -ew.Citroen C6 ale nie może mieć hydro zawiechy , ( boje sie tego)
    Na wybrane auto posiadam max 26 tysięcy złotych.
    Samochód najlepiej żeby był z minimum 2005 roku.
    Proszę o opinie jak te autka się sprawują, jak z cenami części i awaryjnością silnika i blacharki mam na myśli możliwość wystąpienia rdzy.
    Ostatnio edytowane przez FanMocnychAut ; 18-03-15 o 19:54

  2. #2
    NashBridges
    Gość

    Domyślnie

    Dobre C6 to nie ta półka cenowa. Jaguar, Peugeot, C6 te same silniki 2.7 V6, które można spotkać jeszcze np w Range Roverze Sporcie. Jak dla mnie to w miarę brzmią w miarę jadą ale palą swoje Z tego co wybrałeś to z autopsji polecam Saaba. Silnik to fiatowskie JTD a raczej oplowskie CDTi, spotykany również w Lanci. Montowano je w Saabolotach za czasów General Motors. Miałem 93 SS 1.9 TiD 150KM zrobione na 190. Zamiatało troszkę Nie miałem z nim w ogóle problemów, nawet po zalaniu PB95... Saab ocynk, Citroen i Peugeot to samo. Hydro nie ma się co bać szczególnie na trasę to luksus, który spokojnie przeskoczy tego już pseudo Jaguara niestety :/ Poza tym dostępność części do Saaba, Citroena, Peugeota spora. Z bolączek V6 HDi jak przy każdej Vce, przy przebiegach po 200tyś z hakiem pojawiają się nieszczelności silnika.
    Ostatnio edytowane przez NashBridges ; 18-03-15 o 21:18

  3. #3
    FanMocnychAut
    Gość

    Domyślnie

    Ale to Jaguar, peugeot jakie spalanie?

  4. #4
    NashBridges
    Gość

    Domyślnie